Ұйымдастырлған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы
Білім беру саласы: Шығармашылық
Білім бөлімдері: Жапсыру
Тақырыбы: «Күзгі кілем» досына сыйлық
Мақсаты: Балаларға жылдың мезгілі ретінде күз туралы білімдерін кеңейту.
Жартылай бүктелген қағаздан симметриялы фигураның кескінін кесуге жаттығу. Қайшыны қолдану мүмкіндігін нығайту. Қайшымен жұмыс жасау кезінде қауіпсіздік ережелерін бекіту. Түстерді, композицияларды әдемі таңдау қабілетін дамыту. Табиғатқа деген сүйіспеншілікке, досының көңілінен шығуға деген ұмтылысты тәрбиелеу
Алдын ала дайындық : Әңгімелесу күз мезгілі туралы,суреттер қарастыру.
Билнгвалдық компоненті :Күз-осень
Қолданылатын кұрал-жабдықтар:Түрлі түсті қағаз,желім,қайшы,күз мезгілінің суреттері.
ІС-әрекет бөлімдері Этапы деятельности |
ТәрбиешІнІң - әрекетІ Действия воспитателя |
Балалардың іс-әрекеті Действия детей |
Ынталандыру,сезімді ояту Мотивационно – побудительный |
Шаттық шеңбер Бала,бала,баламыз Бақшамызға барамыз Күні бойы қызыққа Батамыз да қаламыз! Балалалар мен сендерді күзгі саябаққа шақырамын. |
Балалар шеңберге тұрып ,өлен жолдарын қайталайды. Экранға назар аударады. |
Ізденушілік-ұйымдастырушылық Организационно - поисковый |
Келді міне күз, Қарашы күз келді, күз келді -Балалар айтындарш ,тақпақ не туралы? -Дұрыс айтасындар,күз туралы. -Балалар мен күзгі саябақта қыдырып,күзгі алаша жасайын деп шештім. Балалар қарандаршы алаша қаңдай пішіндерден жасалған? -Балалар сендер де стегілерін келе ма? Балаларға алашаның жасау әдісін көрсету. -Міне осындай ,түрлі түсті алашалар жасауға болады. Балаларға жасау әдісін көрсету. Сергіту сәті:Музыкалы. -Ал енді балалар отырайық ,есімізге түсірейік алашаны қалай жасау керек. -Төртбұрышты аламыз,бұрыштарын -бұрыштарымен сәйкестіріп бүктейміз.Бүктеген жерінен қайшымен қиямыз. Содан кейін желім жағып жабыстырамыз. Саусақ жаттығу: -Сәбізді аламыз,тазалаймыз Үккіштен алып майдалаймыз, Қаңт саламыз,қаймақ қосамыз,араластырамыз. Міне дайын нәр тағам. Дәруменге байыған! -Ал енді ,ен бастысы жұмысымызды тыныш ,асықпай жасаймыз. -Сонда алашамыз әдемі боп шығады. -Ал енді алашаларымыздан көрме жасайық.
|
Тақпақты тындайды
-Күз туралы
Төртбұрыш,үшбұрыш.
Тамашалайды
Сергіту сәтін орындайды.
Жасау әдісін мұқият қарайды.
Саусақ жаттығуын жасайды.
Алашаны жасайды.
|
Қорытындылау - Өзін – өзі бағалау Рефлексивно-корригирующий |
-Балалар егер сендер алашаны дұрыс жасадым деп ойласандар,қызыл жапрақты алып ағашқа іліндер. -Егер алашаны жасағанда қиналдық деп шешсендер,сары жапырақтан алып ағашқа іліндер.
|
Көрме жасаған алашаларын тамашалап ,қарайды. Өздерін бағалайды. |
Күтілетін нәтиже :
Білу керек:Күз мезгілі жайлы біледі.
Түсіну керек : Қағаз бен желіммен жұмыс жасауын түсінеді.
Жасай білу керек : Қайшымен жұмыс жасай біледі.
Тәрбиеші:Байкенова Г.Б.