"АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЕРЕЙМЕНТАУ АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ ЕРЕЙМЕНТАУ ҚАЛАСЫНЫҢ "ЖҰЛДЫЗАЙ" БӨБЕКЖАЙЫ" МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ
ГОСУДАРСТВЕННОЕ КОММУНАЛЬНОЕ КАЗЁННОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ "ЯСЛИ - САД "ЖҰЛДЫЗАЙ" ГОРОДА ЕРЕЙМЕНТАУ ПРИ ОТДЕЛЕ ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЕРЕЙМЕНТАУСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ"

Әлеуметтік желі

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Байкенова Г.Б Дәріс сабақтары көркем әдебиет Венгір ертегісі "Екі саран қонжық"

30.12.2020

                                                                                                  Куні: 11.11.2020ж                                                                                                                                                           Ұйымдастырлған оқу іс әрекетінің технологиялық картасы

Білім беру саласы:  «Коммуникация» ,таным

Білім бөлімдері:  Көркем әдебиет

Тақырыбы:  Венгір ертегісі "Екі саран қонжық"

Мақсаты :  Балаларға ертегі оқып, мазмұнын түсіндіру,ертегі әлеміне қызығушылығын арттыру, ертегі кейіпкерлерінің жағымды, жағымсыз қасиеттерін көруге,олардың іс-әрекеттерін бағалауға уйрету.Ойлау ,есте сақтау қабілетін дамыту. Өзара сыйласып,достық қарым-қатынаста болуға,бір-біріне қызғанып қарамауға, бірін-бірі құрметтеп, үлгі тұтуға тәрбиелеу.

Сөздік жұмыс, билнгвалдық компоненті : лиса,медвеженок,сыр

Қолданылатын кұрал-жабдықтар : "Екі саран қонжық" ертегісінін -слайд,жабайы аңдардын іздері,жануарлардын дыбысы,,Дидактикалык ойындар "Ірімшіктін жартысын тап",ӨТШТ ойыны "Жақсы ,жаман"

ІС-әрекет бөлімдері

 

ТәрбиешІнІң - әрекетІ

 

Балалардың іс-әрекеті

 

Мотивациялық –ынталандыру

 

Шаттық шеңбері.

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстап қаламын,

Әрі нәзік, әрі жарық мейірімді,

Болып кетер сонда менің жан-жағым.

 

Балалар шеңберге тұрып

Қосылып айтады

 

 

Іздену-ұйымдастырушылық

 

-Балалар қарандаршы мына жерде ненің іздері?

-Кәне іздермен барайық,бізді қайда апарадыкен?

-Балалар біз қайда келдік?

-Дұрыс айтасындар ,бұл орман.

-Орменда нелер тұрады?

Д\о "Қандай жануардын дыбысы?"\қасқыр,құстардың,кірпі,аю\

-Балалар қарандаршы ,бұл не?

-Екі қоңжықтар,\қолдарында ,ірімшіктін жартысы бар\

-Олар неге,бір -біріне теріс қарап отыр?

-Ренжіп отыр,ия?

-Қалай ойлайсындар ,неге ренжіп отыр?

Мен білем ,кәзір көрейік.

Ертегіні бастамас бұрын мен жұмбақ жасырамын. Осы жұмбақтардың шешуін тапсаңдар ертегінің не туралы екенін білесіңдер.

Енді мен сендерге венгр халқының «Екі қонжық» атты ертегісін оқып берейін,сонда қонжықтарымыз татуласатыншығар.

Сергіту сәті:

Ормандағы аңдар,

Жиналыпты бірге.

Аю келді қорбандап,

Түлкі келді бұландап.

Қасқыр қуып қоянды,

Тап беруге шақ келді.

Екі құлағы қимылдап,

Отыр міне саққұлақ.

-Балалар ертегі не туралы?

-Қонжықтар қайда кетті?

-Жолда не тауып алды?

-Қонжықтар не стеді?

-Ірімшікті бөліпжатқанда ,қонжықтардын жаңыны не келді?

-Түлкі не стеді?

-Дұрыс бөлдіма?

-Балалар түлкі қандай?

-Қонжықтар ,қандай?

-Қонжықтар қаңдай деп ойлайсыңдар?

-Түлкі қаңдай?

 

-Балалар ,енді мен сендерге ертегіні тағы айтыпберейін.

-Енді сендер маған мазмұндап айтыпберіндер.

 

Қонжықтар өздерінің аңқаулығынан,сарандығынан аш қалған екен. Әрқашан бір-бірінмен дос болып, сараң болмай бөлісіп ойнау керек.

Дидактикалық ойын: «Ірімшіктін жартысын тап»

Дидактикалык ойын "Жақсы ,жаман"

-Балалар ,қарандаршы біздің қонжықтарымыз татуласыпты.

Достық туралы тақпақ

Достар бірге жүреміз,

Бірге ойнап күлеміз

Қашан да,қайда да

Тату,тәтті боламыз!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таңғалады

ненің іздері екені айтады.

Іздермен барады.

 

орманға

 

Жануарларды атайды

Дыбыстарды табады

 

Қонжық

 

 

Өз ойларын айтады

 

Жауап береді

 

 

 

Жұмбақ шешеді

 

 

Ертегіні тындайды

 

 

Сергіту сәтін орындайды

 

 

 

 

 

 

 

 

Ертегі не  туралы екені айтуға тырысады

 

Ірімшік

 

Ақымақ,аңқау

қу

 

 

 

 

 

 

Балалар тындайды

Мазмұндауға тырысады.

 

 

 

 

Ойын ойнайды,

 

 

 

 

 

 

Тақпақты тындайды

Рефлексиввті-түзетушілік

 

-Балалар егер сендер бүгін барлық сұрақтарға дұрыс жауап беріп,қонжықтарды татуласуға көмектестім деп ойласандар,мұна жерден қызыл гүлдерді аласындар.

Егер сұрақтарға жауап беруге қиналсандар ,қызық болмады сары гулден аласындар.

Өзі өздерін бағалайды

 

 

Күтілетін нәтиже: Ертегінің кейіпкерлердің іс әрекетін бағалайды.

Білу керек: Жағымды ,жағымсыз әрекеттерді біледі.

Түсіну: Ойлау,есте сақтау ,ертегіні мазмұндау.

Жасай білу: бір бірін құрметтеп ,үлгі тұтуға.

Тәрбиеші:Байкенова Г.Б

 

Просмотров: 295


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст